Nauč se Python > Kurzy > Začátečnický kurz Pythonu > Grafika > Praktické cvičení: Pong

Praktické cvičení: Pong – Řešení [4]

from pyglet.window import key
...
def stisk_klavesy(symbol, modifikatory):
    if symbol == key.W:
        stisknute_klavesy.add(('nahoru', 0))
    if symbol == key.S:
        stisknute_klavesy.add(('dolu', 0))
    if symbol == key.UP:
        stisknute_klavesy.add(('nahoru', 1))
    if symbol == key.DOWN:
        stisknute_klavesy.add(('dolu', 1))


def pusteni_klavesy(symbol, modifikatory):
    if symbol == key.W:
        stisknute_klavesy.discard(('nahoru', 0))
    if symbol == key.S:
        stisknute_klavesy.discard(('dolu', 0))
    if symbol == key.UP:
        stisknute_klavesy.discard(('nahoru', 1))
    if symbol == key.DOWN:
        stisknute_klavesy.discard(('dolu', 1))
...

Toto je stránka lekce z kurzu, který probíhá nebo proběhl naživo s instruktorem.