Webový server - rozhraní k piškvorkám – Řešení [2]
# webpiskvorky.py
# Spouštění (v příkazové řádce):
# export FLASK_APP=webpiskvorky.py
# export FLASK_DEBUG=1
# flask run
# (na Windows "set" místo "export")
from flask import Flask, render_template, request
from util import tah
from ai import tah_pocitace
app = Flask(__name__)
@app.route('/')
def hra():
if 'pole' in request.args:
pole = request.args['pole']
else:
pole = '-' * 20
if 'cislo' in request.args:
cislo_policka = int(request.args['cislo'])
pole = tah(pole, cislo_policka, 'x')
pole = tah_pocitace(pole, 'o')
return render_template(
'hra.html',
ocislovane_pole=enumerate(pole),
pole=pole,
)
<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<title>Piškvorky</title>
<meta charset="utf-8">
</head>
<body>
<h1>Piškvorky</h1>
<form>
<input type="hidden" name="pole" value="{{ pole }}">
<div>
{% for cislo, znak in ocislovane_pole %}
{% if znak == '-' %}
<input type="radio" name="cislo" value="{{ cislo }}">
{% else %}
{{ znak }}
{% endif %}
{% endfor %}
</div>
<input type="submit" value="Odeslat!">
</form>
<a href="{{ url_for('hra') }}">Reset</a>
</body>
</html>
Toto je stránka lekce z kurzu, který probíhá nebo proběhl naživo s instruktorem.