Logika hry Had – Řešení [0]
from pathlib import Path
import pyglet
TILE_SIZE = 64
TILES_DIRECTORY = Path('snake-tiles')
class State:
def __init__(self):
self.food = [(2, 0), (5, 1), (1, 4)]
self.snake = [(0, 0), (1, 0)]
def move(self):
old_x, old_y = self.snake[-1]
new_x = old_x + 1
new_y = old_y
new_head = new_x, new_y
self.snake.append(new_head)
del self.snake[0]
red_image = pyglet.image.load('apple.png')
snake_tiles = {}
for path in TILES_DIRECTORY.glob('*.png'):
snake_tiles[path.stem] = pyglet.image.load(path)
window = pyglet.window.Window()
state = State()
@window.event
def on_draw():
window.clear()
pyglet.gl.glEnable(pyglet.gl.GL_BLEND)
pyglet.gl.glBlendFunc(pyglet.gl.GL_SRC_ALPHA, pyglet.gl.GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA)
for x, y in state.snake:
source = 'end' # (Tady případně je nějaké
dest = 'end' # složitější vybírání políčka)
snake_tiles[source + '-' + dest].blit(
x * TILE_SIZE, y * TILE_SIZE, width=TILE_SIZE, height=TILE_SIZE)
for x, y in state.food:
red_image.blit(
x * TILE_SIZE, y * TILE_SIZE, width=TILE_SIZE, height=TILE_SIZE)
def move(dt):
state.move()
pyglet.clock.schedule_interval(move, 1/6)
pyglet.app.run()
Toto je stránka lekce z kurzu, který probíhá nebo proběhl naživo s instruktorem.